NU ÄR DATAN HÄR !

hejsan ja nu kommer ni nog bli lika glada som jag :)
Min data är här nu hos mig så jag kommer blogga dagligen nu igen.

Jag vill dock tacka för era mail.Dom är underbart söta ;) så tack så mycket <3

Ja det är dock inte mycket som har hänt.Men jag kommer blogga om det jag har vart med om dom senaste två veckorna,Jag kommer inte på något just nu.Men tro mig det kommer komma.

Jag vill samt tacka er för att ni spanat in mig även om jag dock inte kunat skriva så ofta <3

I morgon :
ska jag på fest (vart säger jag inte)
jag ska ditt på fest hos en klass kompis som heter Pernila som dock är skit trevlig.
Så ja det kommer komma upp lite saker om den festen senare här i bloggen.

ja nu ska jag titta på mina mail,Sedan sova är jätte trött.

Xoxo


ps: tack igen <3 (lr varför ska jag tacka heheh )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0