home from school and shooping bitches.

hej bloggen jag kom nyss hem.
jag var i skolan ett tag eller jag försov mig en timme,så jag kom sen jag kom runt 10 till skolan ( började kl nio till er som inte fattade det )
Men iaf när jag kom så fick vi fika,det vart en bra morgon måltid.

efter det så gick jag och Dino,Julia,Özkan på lunch.
Och sen fick jag för mig att shoopa lite ja jag kan få lite ryck som blir shooping timme.
så jag köpte present till Valerie kan dock inte säga vad för jag vet att hon spanar in mig i bland,Så ni får höra det i morgon när hon får dem.

Till mig själv vart det inte så mycket maskar (den där nya som är vibration på hahah aa den är dock inte bra kan jag säga)
ja det var de som var till mig men är dock slängd nu för jag vet ej vad jag gjorde men den vart sönder när jag kom hem och jag tar dock inte kvitton så jag kunde inte byta den så från och med nu ska jag ta kvitton punkt slut.

Just nu:
Sitter jag & dricker ett glass oboy,Hehe jag har vart sugen på det i två dagar men visste inte att jag hade det men det märkte jag nyss,Nu ska jag bäda sängen han inte göra det på morgonen.Så ja vi snys snart bitches.

Kommentarer
Postat av: lollo

jag.Jazi den är så dålig den nya maskaran topen gick av på min.

2010-02-12 @ 16:58:48
Postat av: kenza

ja då vet man att man inte ska köpa den.

2010-02-12 @ 16:59:15
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0