Dagens roligaste/fick en blomma.

ja dagens roligaste var när jag kom till skolan,Så var det bara jag och Pernilla där och vi hade tråkigt så vi tänkte varför inte ringa och driva med C (C namn nämner vi inte här)

iaf till er som läser dagligen vet att jag jobbade ett tag på Münchenbryggeriet och då träffade jag C där vi känner varn dock inte så mycket men vi,pratar på Facebook då och då.
men aa vi ringde han och sa att vi var chefen och sa eller ja jag sa :

J - Hej C det är Birgitta från MB
C - Hej hur är det?
J - bra bra men nu har vi inte tid fär det där.
jag ringer för jag har tittat i kamran vi har här på kafet.

C - helt chockad och sa wha?
J - ja jag såg att du har tagit en cola och jag skulle
vilja ha 10 kr av dig.
C - wha skojar du med mig?
J - nej nej kom och lämna 10,an innan dagen är slut

C - börjar skrika och så

J - jag börja självklart skrata som bara den.

(ja och mer iaf efter vi skojat med han ett bra tag så la vi på och ringde tbx och sa C det var vi som ringde dig  man hörde hur lättad han vart haha gudHur lätt lurad kan man vara)

-----------------



Ja ni jag fick en blomma av en av killarna som är kär i mig i min klass man ser att han är underklass hahah skoja men aa vi kanske inte ska säga blomma vi kan säga cigg/blomma,



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0