mjölkstockning

igår kväll så fick jag en väldigt konstig känsla i mitt bröst tänkte kanske att de var över fullt efter som David inte ätit på ett tag, så tänkte då att jag skulle pumpa ut lite mjölk i en flaska så att han skulle ha sen då jag plötsligt inte hittar/kom på att jag glöm den i Oxelösund eller bara taPat bort den. som tur så har jack estela som bör nära så jag gick låna den när jag kommer hem och ska pumpa ut så tycker jag att det gör otroligte ont så jag tittar ner i flaskan och ser att de är en röd aktie färg och att de ömar i hela bröstet och dock ser jag att de e lite blått. sprang iväg till mamma som då förklarar att jag fått mjölkstockning. har otroligt ont så ska passa på att vila nu. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0