Förlåt

Chaa
jag vet att jag inte skrivit på ett brqa tag men de e så att jag har mycket attt göra i skolan (tänka på skolan så jag kan klara allt in för den nya skolan) man ska ju ha en hell ryggsäk med sig..
iaf de som gör mig glad att ni ändå tittar in mig och så.. de gör mig jätte glad de gör så att
jag skäms lite att jag inte hinner blogga lika mycket men snart kommer upptateringen som vanligt de lovar jag.

Veckan som gått har vart skön jag har vart me mina killkompisar
så skönt att bara chilla me dem.. långa promenader chill,spela spel... i love my boys.. :)))

iaf i kväll har jag bjudit över min närmsta killkompis Wilski på lite mat tacos kväll blir de sen så blir de film :)
så mat lagning blir de idag (eller ja mamma ska görat för hon gör de bäst)


Jag kom nydligen hem från en promenad me Mamma vi tog självklart med hundarna,
Skönt att bara promenera tycker jag själv men vädret borde gå upp lite i plus nu,
De var ju som skönt och varmt för några dagar sedan sen bara för att man
blir så glad så ska de självklart sjunka ner til minus igen..


Ja nu ska jag sitta lite vi datan sen blir de att ta ett bad sen vet jag ej vad jag ska göra..


xoxo


see u soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0