Sök jobb

chaa chaa
är jag den ändå som alltid har funderingar om vad man ska jobba med när man blir äldre.?
Jag ändrar mig typ varje år.. elr njaa ibland men de kommer alltid tbx till samma sak,,, Jag vill jobba med en mode tiding.

Iaf jag brukar söka olika jobb på arbetsförmedlingen.
Men jag tycker att man aldrig får dem jobben man verkligen vill ha elr skulle vilja ha.
Så jag har gätt upp hoppet.

lt jag gjorde de sen ringde min pappa. ;)
han sa att han har fixat ett lite sommar jobb på hans jobb till mig..
så nu kommer jag ha pengar i sommar lr ja i slutet av augusti skulle jag tro.
Men pengar iaf.. Men men de blir nog bara shooping för dem skulle jag tro.

Jag har iaf fåt en bra början på jobb erförenheter ;)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0