Ovanliga frågor

Vad är ditt favorit pogram på tv?
- Mentalist,cold case,tbbt

vill du ha barn men när?
- Jag har velat ha barn sen jag såg att min vän fick ett barn för snart två år sedan,Men det är viktigt att man hittar en person som verkligen vill ha ett barn och inte bara säger det och sedan ändrar sig if det skulle hända,Så jag tror dock inom 5 år kommer jag ha barn om jag bara hittar the one.

Lyssnar du på rock?
- Ja det gör jag men jag gillar mest gammal rock inte de här nya rock musiken som har kommit dom senaste åren.

Hur märker du att du tycker om någon?
- Svårt.Vet ej hur man ska förklara det de beror på vad det är för människa.

Varför tog det slut mellan dig och pojkvännen?
- Jag ville ta en pause för även om vi kände varandra så gjorde vi inte det  så mycket som jag trodde. Men vi är fortfarande vänner och pratar då och då.

Har du träffat en ny kille?Såg dig på Metro med en kille hela kvällen.
- Nej jag har inte träffat någon ny!Det där var min killkompis.

Varför är du inte med Özkan och Moa?
- vi umgås de gör vi men inte lika mycket för Moa har jobb och jag skola och Özkan söker jobb..Så jaa men vi umgås.

Om du fick dejta någon av dina vänner vem skulle det då vara?
- MARTIN

Hur kommer du vara kläd i sommar?
- Tror i år att de blir  mycket klänningar och kjolar.

Hur många besökare har du idag?
- 87 st.

Kommer det något nytt i bloggen 2011?
- Jaa jag har funderat på det ja.

Dricker du mycket när du går ut?
- nej inte speciellt jag vill ju komma i håg vad jag gör.

Kan du lägga ut gammla bilder på dig?
- Ja absolut,, om jag hittar några.

Blir det mer video inlägg i år?
- Ja själv klart så fort som möjligt tänkt max en eller två i månaden!

Lyssnar du inte på Th längre?
- Njaa jag kommer alltid lyssna på Tokio Hotel, men jag vill inte lyssna på dem varje dag det är ju onödigt.Jag är inte ett sådat fan jag var för 2 år sedan men jag är ett fan.. men alla väser upp och inser att man inte kan va så beronde av ett band.

När ska du flytta?
- Jag har först tänkt att börja jobba innan jag börjar titta efter en lägenhet. Dock så vill jag inte bo själv
  så om jag flyttar vill jag bo med en vän.

Vad måste du göra 2011?
- göra en ny tattoo.

När tycker du man kan börja dejta andra om man har haft ett förhållande?
- Jag tycker att man känner efter själv för det är bara sig själv man kan fråga det ingen annan.Men om du tycker att du är redo så go girl.

vilken är den vackraste låten du hört?
- vergessene kinder - Tokio Hotel.. får tårar varje gång.




De får bli allt för den här gången
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0