Känns det inte kostigt att blogga när alla vet vad du gör?



Känns det inte kostigt att alla vet vad du gör om dagarna,Din blogg är om ditt liv är det något du behåller för dig själv?Eller skriver du allt i bloggen?

-
Jag har fåt den där frågan många gånger.Både av vänner och familj och besökare här på bloggen.
Jag tycker inte det är jobbigt precis tycker det är lite roligt för mina vänner kan ibland säga oj vad arg du vart på SL i går då kan jag plötsligt glömma bort mig och säga vah hur vet du det? då kan mina slänga ur sig hallå
du har ju en blogg jag såg videon du la upp. Ibland kan man ju känna oj det här vill jag inte berätta men ändå så är det här min dagbok.Så det kommer ju med av ren vanna,Men det är inte precis att jag skriver in PRIVATA saker tex som när jag var med mitt ex och så skrev ju inte precis allt vi gjorde inte precis jag sa idag fick jag en kyss av killen :S...skriver ja idag var jag med kille och vi såg film lr ja vi var på bio. Om vi nu gör de (ser film lr e på bio men skriver inte ut saker som inte är nödvändigt.)
Man kan ju förstå själv,vad man gör under en vanlig dag.Jag är ju en vanlig männsika precis som du!
Men det är inte precis jag kan ändra dagen efter vad jag gjort (lägga en vitlögn) hahah.
Men det ska ju inte behövas..Jag tycker det bara är kul att NI alla läser min blogg..Det här är ju mitt riktiga liv och jag är så här som jag är i bloggen. okej i bland kan jag va lite BIMBO på video bloggar för jag sjäv tycker det är lite kul. samt ni (har ni sagt iaf)

Så svar : Lite skumt kan det kännas men nej jag har valt det här själv så this is me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0