Tokio hotel look alike???

När jag satt på t-banan på väg hem så
såg jag att en asiatisk kvinna titta in mig som bara den... jag vart lite rädd först men jag sket idet
jag var helt inne i min musik..

iaf hon kom fram till mig tillslut och pokade mig på armen och
sa : Do do same Bill tokio same ...

jag log till baka omch sa tack
jag förstog att hon menade Bill från Tokio Hotel.. för jag har hört det ett antal gånger förut.
Jag tycker det är så roligt att höra sånt.. :)))

men jag tycker själv dock att vi inte är så lika.,. men ibland på vissa bilder är vi det .,..


xoxo

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haha, roligt :P

2011-02-11 @ 13:31:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0