Nya Justin bieber.

Hej hej
nyss såg jag klart Csi avsnitet me Justin bieber den här nya som nog int kommit på tv en jag såg den nyss på youtube... inte för jag såg så bra så gillade jag verkligen det,

JUstin spelar sjukt bra tycker jag han kanske borde satsa på det if hans sång inte skulle funka..
Okej hans sång är okej jag ska vara ärlig i like him men det är inte precis att jag
har posters på han och saker me han.Men han är bergovad om man säger så.

Han har ju gjort en film som heter never say never den måste jag bara s,
Den handlar ju om hans liv innan han vart känd sen undertiden han vart känd.
Någon som har sätt den???

iaf ska nog gå se den snart ;)



Här är dock Justins nya haircut i really love it
han ser äldre ut



Söta Bieber vaah..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0