Min vän Dino sa...

heheh hej hej
jag kom just hem från kungsan var med Dino vi åt tillsammans på fridays!
Jag hade jätte tervligt jag hade inte träffat Dino sen 12 aug på hans födelsedag..
så det var jätte trevligt att träffa Dino :)
(Behövde inte vissa Id-kort dock) undra varför?? :p

iaf vi åt där sen gick vi till game affären och köpte lite tv-spel
Ja sen efter det börja jag röra mig hem,jag sätter mig på tåget och det stog att jag tog de tåget jag skulle ta.. men helt plötslig efter en station hör ja att det är fel så jag fick åka tbx gud va arg jag vart.. på SL igen varför är det alltid så fel på SL?kan någon säga mig det?

iaf både jag och Dino såg att det var tåg jag gick på...
för min vän Dino sa det så det måste ju stäma ?

Iaf nu ska jag : gå och ta en cigg på balkongen och sen blir det nog att ta fram höst kläder skulle jag tro och tänka över om jag verkligen ska ut på lördag börjar bli för kyld.

ha det så bra XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0