Tandläkaren

hej hej
ja hela veckan har jag vart med min syster val...
iaf i går var vi på tandläkaren jag hade en tid där...
iaf jag ska få en sak för tänderna under natten...

det va inte tandstäling om jag mins rätt men någon tanskena eller va fan det heter...
när jag fixa den så kändes det som alla mina tänder ramlade ut..
men jaa shit happens.

den är för att jag ilar på mina tänder undernatten säger dem..
Jag kan inte komma på att jag gör de så ofta men ibland..
Det är bra att jag får den nu,när jag blir 19 så kommer jag ju få betala för allt.

Så tur att jag bara är 18 år..

men iaf jag ska lyssna lite musik och sedan lägga mig i sängen.. (väntar på val)
men ni får ha det bra Xoxo


Bild från igår innan tandläkaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0