Smile

hej hej
ja efter man tagit ett långt bad.Så sitter man fortfarande efter 3 timmar i min morgonrocken..
Skönt är det iaf...
Att inte ha något planerat idag och bara ta det lungt här hemma,Jag har verkligen unat mig själv idag jag har blandannat tagit mitt bad sen målat naglarna,sätt film,ätit bullar...
ja en skön dag.

Men det bästa var att HAN ringde.. men
typ tror att hans batterier dog.. för helt plötsligt när HAN pratade så bara la det på.. ?
jag har smsat o ringt men jag får inget svar jag är jätte orolig just nu..

Nu ska jag iaf ta en cigg med min mamma och bara snacka lite om allt möjligt..

Aa just jag slutar min skola i december så söker jobb just nu ;)




Vf svarar HAN inte?



Älskar videon/låten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0