Film

hej hej

just nu är det tv mys med mamma och min Linnich (store syster)
Sen efter det blir det så att VI ska se en film eller ja det är
så vi tänker nu.. kanske kommer något bra på tv vem vet.. men skulle vara skönt med en FILM ;)

I morgon ska min kille komma ska bli skönt för att ja efter dem här fem dagarna jag va i Nyköping gjorde ju så attt jag saknar han mer och mer för varje dag.
Synd men sant..
Så ja under den här helgen ska jag spendera så mycket med min kille som jag kan,

Ja visst är det lite jobbigt att vi bor i från varandra men ändå skönt JO FÖR
vi hinner sakna varandra ja visst kan det vara jobbigt men bäst av allt vi kommer nog aldrig tröttna på varandra får man hoppas.

Ja nu har jag lättat på hjärtat så nu blir det film



A juste min klass kompis Kristian fyller år idag så ett stort Grattis till kristian

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0