Video blogg?

Varför kommer det inga video bloggar nu för tiden?


Jo det är så att jag har problem med min blogg data där jag lägger över allt jag filmar och bilder
(därför finns det dock inte mycket bilder med)
Så just nu eller jag dom senaste månaderna har jag vart på min mamma´s data.Och Både jag och Mamma fattar inte hur vi ska lägga in Videos och Bilder till den här datan. det är något fel på den här.
Men ska försöka göra en Video blogg så snart som möjligt. Aa vi får hoppas på att det kommer en innan helgen.

Ber dock om ursäkt visste inte att mina videos va så poppis,
Kanske för jag skojar mycket i dem med mina olika röster haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0