Spindlar.

Cha cha kom nyss hem kändå att jag behövde dra hem för ja efter tandläkaren så gick jag ock drack i Zinkensdam och sedan till Tanto.
Ps min TANDLÄKARE ÄR SJUKT SNYGG

men men vi rörde oss till Tanto för vi hita fågelspindlar eller vad det nu heter
ja lilla Dino ville ta hem dem.Men men nej nej nej och nej jag och Özkan flög upp
när vi såg dem dock fångade Dino en av dem för att vissa den för oss.
Sen så vart han biten Blir han spiderman nu????

Men men rädda som vi var fick vi iaf med oss Alla till Tanto för fortsätta festandet vi drack och drack sen kom vanessa vi satt och snacka med en sjukt snygg kille dock :)

Men men på vägen hem sprang en kille efter vanessa (han hade tittat på Vanessas bröst då fick hon ut sin adhd) så hon börja skrika åt han och han börja gå efter den vände Vanessa på sig och han börja springa och sen titta jag bort då sprang han efter henne. (hahah) men men aa sen slog vanessa han.

En fråga manen var  typ 34 och vanessa är 15 (snart 16) varför sprang han efter henne?
hahah hur kan män i den åldern va så duma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0