Rökning dödar.

Ja jag vet inte hur många gånger jag har hört att rökning dödar.Jag vet och jag behöver inte höra det mer för jag läser det på mitt cigg paket varje dag.
För någon vecka sedan så vart jag utskälld av en lite flicka som var 9 år skulle jag tro hon sa att jag såg smart ut så jag borde inte röka jag jag vart så chockad så jag skratta bara och sa okej.
Tänk dig själv bli ut skälld av en 9 åring.





Satt nyss på balkongen och tog en cigg och då jag börja tänka på det här stora trädet som jag tänker på varje gång det är storm väder.Den är precis utan för mitt fönster tänk om den skulle falla på mig när jag sover.ush vad jag hatar träd för tillfället.


Dock tvungen att vissa vad jag byggde i skolan.inte dag men när det var onsdag.som inte många vet så älskar jag tärningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0