Ice cream/Tandläkaren.

hej hej
ja min diet funka inte i dag iaf åt nyss 2 ice cream och lite chocklad.
Oopss.

men men jag och Özkan titta nyss på lite artister som kommer till gröna lund hit tills finns
det inga intresse på att se några men fler artister kommer snart stog det och alla vi andra vet
vad snart betyder om ett halv år..  Iaf nu ska jag snart gå och sova drömmer en massa drömmar om
vad som kan hända på fredag! jag sla till TANDLÄKAREN hjälp.
Hoppas allt går bra jag har vart rädd för Tandis sen jag var liten.

Visste ni att det snart är sommar lov jag får lov den 9 juni yey me ^^
det ska bli så skönt med lov,

Men men nu ska jag nog sova lite hoppas ni får en trevlig sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0