vegetarian

jaa ni har undrat om jag är det eller inte.
jag jag har inte ätit kött på jätte länge.(några månader sedan åt jag på donken en cheesburgare samt innan TH konserten
)

Och när jag skriver jag ska äta tacos eller pizza så är det inget köt på.
Så ja jag tycker det är okey att äta kött om man nu gillar det men jag har sätt så idijotiska videos på youtube som jag inte vill gå in på.

Efter det så vart det vad gör jag för något?
jag älskar djur.Jag har 3 hundar och 2 katter så what? (och en sköldpadda)

så vart det slut med det och det känns skönt att säga att man är vegetarian folk undra hur klarar du dig? Svar : jag har aldrig vart helt inne i kött från början kanske en köttbulle eller två sen köttfärs sås i bland men aldrig ofta.Jag har aldrig gillat fisk så aa det vart inget jag gilla på år och dar kanske när jag var liten men inte så att jag kommer ihåg det.
och kyckling brukar jag aldrig äta så aa bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0