Idag har man!

ja bort från dom två dumma killaran.
Så var jag dock med Özkan idag vi promenerade i gamlastan.
Jätte mysigt älskar att gå i gamlastan det är så fint där tycker jag.

Sen möte vi Angie och Vanessa i gallerian dock så titta jag på skor men hita inget som sa Yey me
så det vart inget sen leta jag dock efter min Tyska tiding i presbyron själv klart fans den inte kvar :( (buuhhuu)

Ja efter det träffa man jonthe & Dick i skanstull ett tag sen rörde vi alla andra oss hem.
Aa eller ja jag åkte till Vanessa ett tag och tog det lungt.
Sen hände det där i T.centralen med dom där två idijotiska killarna eller ja en av dem.

Men nu sitter jag hemma och chillar framför datan
så ja musik för mig samt chatta med vänner SOM INTE LÄMNAR/GLÖMMER BORT MIG I TC

men hoppas ni alla har haft en bra dag :)

här är en fukktup bild på mig & Özkan vid slottet i Gamlastan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0