Hatar Killar eller ja en.

hejsan jag kom nyss hem från Centralen där jag stog i cirka en timme och vänta på två killkompisar,
Dock just nu hatar jag en av dem.No name.

nu undrar ni varför hatar du inte dem båda?
Jo för en av dem är jätte lätt övertalade Tex,kom du får en öl ist för att göra det (tex som att möta mig)

iaf jag hade bestämt att möta dem för tänkte sova hos en av dem.
men tro mig när jag kom så satt dom på en pud eller så.Och när jag ringde spela en av dem (den jag just nu hatar) dum och sa att det var någon annan.

Hur kan killar vara så här?
Lixom en tjej i centralen i mörkret vad kan hände??
Okej inte för jag var rädd men man vet inte vad som kan hända.

Annars har dom båda vart så noga att jag inte får åka själv någon stans men helt plötslig kom vi möter DIG (MÖTER DIG INET KOM OCH LETA EFTER OSS)

fan om jag vill leka kuragömma hade jag sagt det.

Gud jag kan bara inte förstå killar i bland,


Gaaaaaaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0