City girl yeah thats me.

hej hej
jaa jag kom nyss hem efter en kort skoldag.Slutade kl 12:00.
Och ja som vanligt försov jag mig.Eller ja en halv timme men det roliga i det hela var att jag var utan för skolgården kl 09:00 då jag börja så jag var i cirka 3 minuter sen idag.

Vid 12 tide gick jag,Dino,Moa och Özkan på en resturang vi va själv klart på hellsröms eller ja vad den nu heter.Vi åt mat och satt och prata lite om livet "ja min blogg kom dock upp"

* De roliga var att vi prata om att kanske åka ner till Tyskland i sommar vi fyra det skulle vara jätte trevligt.Komma i väg med bara min nära vänner.Så a i morgon ska vi titta på hur mycket det skulle kosta om vi åkte ner,Men vi vet ej om det blir en vecka eller en helg det får vi bestämma senare.

Ja sen efter lunchen så åkte vi inte till The City eller ja T-centralen vi tog en lång promenad från centralen till gamla stan och till baks sen tog vi en glass och ja vi såg sötaste barnet ever han satt och lekte med sina leksaker gud underbart söt.

Vi tänkte åka till fridhemsplan men det var så kallt så vi orkade inte eller ja Jag och Özkan orkade inte för att det var så kallt vi hade inte precis varma kläder på oss. tuna Jeans och skin jack inte precis varm i det här vädret vi har nu.


Ja nu ska jag vara lite på datan och lyssna musik ska dock gå och köpa en kaffe snart ^^
Men ni får ha det bra så syns vi när jag är tillbaka

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0