Bubblat klart / Skolan i tid.

jaa det vart ett sanbbt bad ^^
skönt var de dock.Jag vill bara att det ska bli Måndag gaaaaaah
Vill till skolan och själv klart komma i tid.

Hela föra veckan kom jag cirka en timme försent men nu den här veckan ska
det bli nya sov tider.(eller de kommer nog inte funka men ska upp när klockan ringer iaf)

Jag kanske måste lägga en annan alarm singnal just nu har jag party un the usa kanske måste ha något som jag inte tycker om.Men det kanske ger mig ett dålig humör resten av dagen.

Bara om det fans något som kunde väka mig tex om TH kom varje morgon så skulle jag nog vakna eller Depp :)
gaah du skulle jag vara vaken som aa den vaknaste människan ever.

Vad är den bästa alarm singnalen? hm.....



Kommentarer
Postat av: mysecreti.

Åh jag måste också vakna tidigt imorgon :P

2010-03-14 @ 21:37:01
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: aleks

sv: tack!

2010-03-14 @ 21:49:06
URL: http://rauwraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0