Bio i kväll

cha cha bloggen vaknade för någon timme sedan är lite bakis men ja jag bryr mig inte.
I går var det trevligt och ja jag hade kul även dock att Özkan skar upp handen på ett vinn glas (fick åka till akuten och sy 6 styngn) men han klarar sig han mår bra.

Videos och bilder kommer nog senare eller i morgon.

Jag och Dino tänkte mötas upp snart och gå runt lite i stan och sedan tänkte vi gå på bio i regeletto eller vad
det heter.Ja vi tänkte se alic in the wonderland eller vad filmen heter den med DEPP ;)

Ja efter det så tror jag att det blir så att man åker hem.

Jag och min mamma ska åka in till stan snart vilken minut som helst vi ska möta våran vän från Skåne (Monica)
träffa hon dock ett tag i går men det vart lite fort för vi skulle på fest.
Men ja i dag kanske man får träffa henne lite längre och ja det är vad som är dagens planer.

Men ja hoppas ni hade en trevlig fredag med partej time,
Och hoppas ni får en mycket trevlig lördag nu så hörs vi nog senare

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0