Alice is it really you`?´

ja ni kom hem för ett tag sedan från bion vi hade jätte trevligt jag och Dino.
Vi satt på den här balkongen eller vad man ska kalla det så jag fick en bra syn men Dino
satt bakom en jätte lång tjej (synd för han) men jag såg iaf :) så yey me.

Efter bion ringde Simona och undra om vi kunde ses ja visst svarade vi så vi gick till hötorget och möte henne och hennes Vän Gustav tror jag det var.
Vi gick till donken jag var tvungen att köpa en liten pomes har vart så sugen på
det hela veckan.

ja när jag kom hem så titta jag lite på lilla alfadji eller vad han heter han är bara så skön.
sen aa nu sitter jag här och väntar på att bilderna ska bli klara från igår.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0