Aboute the franska boys we meet ^_^

ja ni så här börja dagen med de franska killarna.

Igår såg jag dem på min går när jag satt och rökte,Då tänkte jag oj oj i like ^^
sen efter det gick dom då fick jag lite skuldkänslor att jag inte prata med dem

Och idag när jag är i skolan ringer min mor mig och säger dom där franska killarna är tbx är det sant?Sa jag förvånat.Jag sprang till tunnelbannan hehe sen tänlte jag varför gör jag det?Det är ju jag hahha!

Sen när jag kom hem eller ja var på gården så såg jag dem och själv klart stod min syster nea där så jag gick fram till henne och snacka och själv klart titta jag in killarna ;)
Sen gick jag och min syster upp på balkongen tog en kaffe och cigg.Jag satt och titta in dem jag fasna själv klart för Pierre,jag titta in han ussh han var söt.

Sen tänkte jag varför ser jag inte om Simona är hemma så jag kan se dem bättre )jag smsa henne och fråga om vi skulle ta en cigg hon sa kom ner är ensam hemma ok sa jag och ) jag tog på mig mina all stars och drog ner på gården gick jag sagta så jag kunde se dem ^^ jag såg dock att Pierre titta så ja när jag kom till Simona så plinga jag och knacka (knackningarna sa släpp in mig nu)

När jag väll kom in sa jag kom balkongen nu hon sa omg Jannika tittar du på dem med?Men ja det är klart jag gör.Vi sprang ut och spela dumma.Titta ner lite då och då.

Efter ett tag så började dom packa ihop och Simona sa nej snyggingen går (morgan) så fråga han oss om vi vet ett annat ställe att åka på! vi titta på dem och sa naj inte precis.Dom alla tacka och sa hejdå.Och ja när dom skulle gå in i bilen så ropa vi på dem och sa att vi borde ses om dom kommer tillbaka.Dom sa att dom förmodligen in skulle komma tillbaka.Så ja Simona fråga om morgan ville ha kafe.Och han sa nej tack då sa Simona men ni alla kan komma.Han sa All everyone yes yes ropa Simona tillbaks han gick ur bilen och sa evryone.Yes ropade vi.OVh vi gick in och skrata i sovrumet och så gick vi till balkongen igen och där såg vi att dom kom.

Dom  kunde inte få upp Simonas port dörr så Simona gick ut och hjälpte dem och när dom kom in vart det hallelulja momento.Själv klar presentera alla sig och sa hej och så och sa sina namn de roliga var att en av dem sa hej Jannika jag be em ok hur vet du mitt namn?Han kanske har sett mig på youtube.

Men iaf vi tog en kaffe och snacka om allt sen sa dom att dom skulle till sitt hotel och vi sa vi hör sen aa visst jag tänlte ok never ever.

Men efter en timme så smsa Pierre mig och undra om vi kunde ses jag och Simona sa ja visst själv klart,Så vi började fixa oss lite sen så rörde vi oss in till stan.
Vi tog en fika och gick promenad och ja så sen sa Simona gud vi måste ha en bild,Så vi tog en bild vi vart dock lite fukktupp men a ja what ever en bild iaf med franska kändisar ^^

aa vi kanske skulle höras nästa vecka innan dom åker hem vi får se om Jag och Simona har tid men jaa mer om det här i morgon lägger nog upp en video i morgon när dom åker Snowbord lr va de heter.

men här är bilden iaf från i kväll

Xoxo

Morgan,Simona,Jag och Peirre


PS, det var 7 franskmän och en svensk så ni vet

Kommentarer
Postat av: Simooonaaaa

Wohooo dom är baara för snygga!!!

Morris & poo

Hur ofta får man hem sju fransmän och en svensk samtidigt.. :O

2010-03-17 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0