Twilght event

hej hej först vill jag gratta Victoria & Daniel såg dock dem i går när jag var i stan.

jaa ville bara säga att i natt rör jag mig in mot sthlm (globen) så jag är där i tid för eventet med TWILIGHT.
jag har snart pakat klart.

Jag ser fram emot deta som bara den jag ska se min MAN yeyeyyey.

Till er som vill köpa biljetter kan komma till hovet i morgon kl 09:00 kommer stå vid kön vi ska göra de så synligt som möjligt typ skriva biljjetter köps här lr så.

eller så är det bara letta efter mig och moa.


då där e bild på moa o mig till er som ej vet hur vi ser ut.. elller mig borde ni veta :)'
men här e moa kom fram till oss inget a vara rädd över

Ja mer om går dagen skriver jag i morgon förmodligen.
Och till er som ska på eventet hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0