frågestund

TYSKLAND FRÅGER


Är det först gången du åker själv (utan för sverige)?
Nej det är inte första gången jag har vart i finland med vänner och på åland.
Men det ska bli så trevligt att åka till tyskland med mina vänner.Och utan jobbiga föräldrar.

När åker du till tyskland?
Det var planerat att vi skulle åka 30 Juli och komma hem 6 aug.
Men nu tror vi att vi åker 29 juli och kommer hem den 5 aug.
vi har inte bestämmt ännu för det är tiderna vi tittar efter.

Har du vänner i Tyskland?
Japp det har jag min närmaste vänn i tyskland heter Anne och ska förmodligen träffa henne.

Vart i Tyskland ska du bo?
I början tänkte vi bo i min hem ort Leipzig men nu ser vi mer den ljusa sidan i Berlin,Det finns
mer saker att göra i Berlin en vad det gör i Leipzig.

Kommer du blogga när du är i Tyskland?
Ja förmodligen jag vet inte precis om jag kommer ha min data med men annars finns det internet cafen.

Vad är det första du ska göra i GERMANY?
ja det har jag inte tänkt på men förmodligen åka till vårat hotel och efter det kanske gå shoopa.

Vad måste du göra i när du åker?
cluba så klart.


Övrigt

Vad önskar du dig i födelsedag present?
hm.. ingen anning bara åka till tyskland med mina vänner helt klart.

Vill du gifta dig?
nja vet ej det beror på om jag hittar the one.

Nu när du blir 18 vad ser du fram emot att göra?
Inte så mycket förutom att kunna gå ut och se konserter(på dem man ska vara 18 år tex Ziggi´s konsert så
måste man vara 18)Och självklart ut och dansa.

Bästa som vart 2010
helt klart TOKIO HOTEL konserten.

Vem är snyggast i Th?
Måste jag säga det igen? Bill ;)

Vad ska du göra den 19 juni?
Ja jag ska inte på bröllop iaf utan ska ut med familjen.

Hur länge har du rökt?är det inte tid för att sluta?
Ingen anning första gången jag rökte var jag väll 12 tror jag men när jag fasna helt så var jag nyfylld 15 åring.
Så man kan säga sen jag var 15 har jag rökt dagligen.
Självklart vill jag sluta eller kanske inte helt men borde tappa ner lite för jag röker för mycket.

hur har sommarlovet varit den första veckan?
Har det bara gåt en vecka?
men men inget speciellt förutom så har jag vart hemma och då och då vart ute men känner att jag vill vara hemma lite med familjen innan jag åker iaf ;)

Vilken är din favorit låt just nu?
har så många men den låten jag lyssnat på mycket dena här veckan är Tokio Hotel - Zoom

Brukar du ofta vara i TANTO?
för ja men nu har jag ingen lust att vara där så ofta kan åka in i bland det är alltid någon där som jag känner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0