eclipse Premiär here i come

hey hey
Jag har just blivit klar in för premiären.
Då menar jag med Smink / kläder och håret och allt.

men men jag ska ju möta Simona i skärholmen kl 16:45 men va jag vet kommer det
bli 17:00 för Simona är inte världens snabbaste på att bli klar och att komma i tid... hahah
skoja bara lr gör jag? hmn.. vi får se i dag när vi ska ses.

Iaf jag ska bara ta på mig skorna och röra mig mot Skärholmen och ja som ni vet kommer
jag bli sen nu för jag gör det här inlägget så

ja jag hoppas eclipse är bra eller ja vet att den är det känner det på mig.

men men nu ska jag gå vi syns..


Xoxo

Kommentarer
Postat av: SIMONAAAA

öööööh de va fan du som va sen inta jag ! ;)

2010-07-01 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0