(svaren) på dina frågor

Hur känns det att snart se Tokio Hotel?
- jaa du nu den här dagen har det vart pirigt som bara den men det går nog över.

Vilken är din favorit film just nu?
-en film jag just såg den var supper bra (the game plan) den var supper bra och rolig.

är du singel?
-Ingen komentar ;)

Vilken är din favorit tidning?
-Den tyska stationen popcorn gillar jag sen har vi Bravo med men i svenska så är det Okej som jag tycker är okey.

Vilken linje går du i skolan?(eller har gått)
-Just nu går jag i cafe&kök men tidigare har jag gått i scengymnasiet i musk och tidigare Fryshuset musik.

vad är dagens låt?
-
Det är  Tokio Hotel - Zoom

Vad gör du just nu?
-
Haha frågan,Nej men för utom att svara på frågorna ni skickat så ser jag på kanal5 Scream.

Hur skulle du förklara din blogg?
-
att den är rolig ger tips tex smink hår. Och mycket mer sen musik aa nästan allt.

Vilka bloggar läser du?
-Ja för läste jag kenzas varje dag.Men nu tycker jag att hon festar så mycket så det är inte roligt att läsa mer sry men sant.Men min favorit är väll FOKIS blogg för hon gillar japan som jag och aa vi är rätt lika även om man inte kan tro det.

Driver du mycket i din blogg?
-Absolut inte jag är 100% ärlig men på video inlägg kan jag skoja lite tex som den när jag pratar spanska.(jag kan dock spanska men där skojar jag bara lite)

Ska du åka någon stans i sommar?
-Inte vad jag vet nu men jag och min Bff vill gärna åka till St,Petersburg. i år men vi får se hur det blir.

vad hände med BFFWORLD BLOGGEN?
-jaa du vi hade inte så mycket tid och så ville vi ha något eget.Men vi kommer nog skriva lite då och då kanske om vi går och festar.

Beskriv din stil
-hm.. ja mig själv helt klart.

hej vill bara säga att din blogg är så bra och jag läser den varje dag.Men min fråga är vad  är din riktiga hår färg?
-Hm,,,ja du jag vet dock inte men har för mig att det är lite mörk blond med jätte mörka slingor.

Vad är ditt längsta förhållande?
-hmm jag vet ej riktigt. några månader skulle jag tro.

Favorit modell?
-heidi klum & markus schenkenberg


Det här var allt jag orkar med nu ska sova nu ska upp tidigt.Men ni får ha det bra

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0