Skolan i morgon :/

hejsan!
hoppas allt är bra med er.Själv har jag ont i huvudet och benet.
Jag ramla (eller ja flög) när vi åkte pulka på en jätte lång backe,Vanessa sa dock att jag kommer ha ont idag,för igår kände jag inte så mycket (förutom att jag inte sov så bra för jag hade ont)Men idag så säger jag bara AJ jag har jätte ont,men det går nog över tro mig.Jag lever iaf.

I morgon :
Ja i morgon den 7/1-10 så börjar jag skolan.Jag ska dock ej säga vad den heter (kommer dock ej ihåg vad den heter)Men iaf jag ska möta min vän Emma i medis kl 08:45 sen ska vi gå med varandra till skolan.
jag är glad att jag känner någon där iaf,Och Emma är dock en jätte bra vän men det är synd att vi inte träffats under lovet men jag tror att vi kommer ses nu för vi kommer gå i samma skola.

Jag är nervös för i morgon jag vet ej varför men tror det för att jag kommer till en helt ny skola.Det brukar vara så.Men iaf jag prata just med Simona och vi ska åke med varandra på morgonen inte så många stationer men ändå.

Som ni kanske vet så är jag så smart så jag inte behöver gå i skolan men aa vad ska jag göra när alla som behöver lära sig något går till skolan.Ska jag bara sitta här hemma och vänta på dem? hell no.Så då tänkte jag att jag kan gå till skolan jag med,även om jag ej behöver lära mig något så gör jag det.
Visst låter det bra?

Just nu :
Ska jag gå och duscha sen ska jag äta middag lite sent i dag men jag bryr mig inte.
Sen blir det lite tv sen ska jag nog sova,
men aa ni får ha det bra Bitches

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0