"Paranormal Activity" = So not me!

jaa ni jag va på bio med min mor kom just hem och vi såg på den där "Paranormal Activity" Jag kan sätta 1000 kr på att den är skit dålig mina vänner sa JaZiii den är skit bra jag kunde inte sova på 3 dagar balhblala
Den var den dåligaste av dom dåligaste jag set asså herre kan ej beskriva hur dålig den va utan att säga DEN VAR SKIT DÅLIG.

Jag rekomenderar inte den filmen till någon den var dålig som bara den,den var seg och så.

När jag och min mor kom in i salongen där filmen skulle vissas så var alla helt omg den kommer va så lädskig lallala,
När filmen var på så satt alla som idijoter och bara em...? okej och den är från 15 år.Snälla dagisbarn kan se den.
Ps Karlsson på taket är lädskigare.

det var 4 personer i hela film och två av dem var med typ 5 minuter,usssh va dålig film.

om man ser på den där trailer till filmen hur folket reagerade så säger man bara hur mycket pengar fick dom för att fejka att vara rädd asså gud titta på dem...



Jag hoppas ni inte är lika dumma i huvudet som jag och går på bio och ser den..

den här är absolut sämsta filmen jag set i mitt liv.....

Annars har dagen vart bra.Vi åt god mat sen sat vi oss på en bar och fikade det var jätte mysigt,Sen tog vi det bara lungt shoopade lite saker till hemmet.Hand-dukar och så.
Jaa ni nu ska jag ta en kopp te men ni får ha det bra ps TITTA INTE PÅ DEN FILMEN.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Den är jätte dålig,Jag såg den för 2 dagar sedan tror jag det var.

men man hoppade till i bland

2010-01-09 @ 03:35:52
Postat av: vendela

Jag har också sett den, det är den sämsta filmen någonsin...

2010-01-09 @ 18:27:09
URL: http://vendelasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0