LADY GAGA KOMMER TILL SVERIGE

jaa ni precis som det står där upp.
på många bloggar har det sagts att GAGA kommer till globen i maj. men datum är ej klart.
det har dock inte komit upp på Gaga's hemsida men men hon kommer iaf nu 2010 så ja jag hoppas ni blir lika glada som jag ;)

Dock det här kan vara ett ryckte.Men ja det tror jag dock inte Gaga är en jätte stor artist hät i sverige så ja ni.HON KOMMER KOMMA TRO MIG!

Jag fick veta det idag när jag möte min söta vän Kevin (stort Gaga fan) han sa dock att han har läste i bloggar samt andra sidor så ja man får hoppas på det bästa.

Ps ni mins väll sist hon var här på Gröna lund gud villken show undra då hur det kommer bli om hon kommer till själva globen ;)



Hoppas ni är lika glada som jag ;)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Angelica

ihhhhhh!

2010-02-02 @ 18:53:20
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: Sonia

måste se henne OMG

2010-02-02 @ 19:21:54
URL: http://ddontcallmegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0