frågor du har skickat till min mail.

På facebook har du en bild på dig och vem?
-Ja du det här är min lillasyster. (inte riktig men halv eller ja kvart kan vi säga)



Har du linser?vilken färg är det?
-NEJ det har jag inte det är min riktiga färg den är lite grå grön men ändå blå.Det beror på vilken färg på ögonskugga jag har.Men utan smink så är dom gråa me lite grön i sig.

Vad ser du fram emot 2010?
-hmm bra fråga just nu ser jag fram emot Tokio Hotel konserten jag ska på 4 mars med mina vänner.Men annars min 18 års dag samt sonicsphere festivalen.Det är så mycket men jag hoppas på ett bra år iaf.

Vem är han på bilden? (snygg)
-Oj oj Det är min vän johan (pluto) han gick i min föra skola,dock en väldigt bra vän.


vem av dem skulle du tänka dig att festa med Kissie/Blondinbella/Kenza?  = Endre
-em.. ja du jag vet dock inte jag skriver in Endre där så Endre isf... nej men ärligt talat så vet jag inte vem av dem jag skulle vilja parta med,

Vad har du för bakrunds bild i din mobil?
-Jag har en söt bild på mig och Endre.(tror dock att vi har samma bild för vi älskar den)

Tycker du om att läsa?
-Nej nej det gör jag inte, Jag är dyslektiker så det är inget jag tycker om.

Har du blivit frisk ännu?Tänkte på efter som, du var och lekte i snön så vart du sjuk.
-Ja du jag är helt frisk nu men lite snuva har jag dock.

Vilken är din favorit bild på Bill Kaulitz?
-Jag har två favorit bilder på Bill kaulitz kunde inte välja en så det får blir två.                             
(Bilderna är från google.se)

Jag vill bara säga att jag tycker det är bra att du lägger upp videos,när personer lär ut smink tips kan du lägg upp mer av dom?
-Ja jag hade tänkt det.tycker själv att det är roligt att se på dem.

Vad står isf för?
-I så fall "hihi"

vad är dagens låt?
-lady gaga - speechless



Nu orkar jag inte mer är jätte trött men vi kanske kan ta mer senare på dagen.Eller kvällen vi får se.Nu ska jag sova iaf men ni får ha det bra?

God natt <3

Xoxo










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0