Bloggdesign på G/den här veckan

hejsan jaa nu är det så nu kommer den efterlängtade blogg designet vi alla har väntat på.
Den kommer bli klar förmodligen i morgon ;)

så vi får hoppas på den blir bra  eller ja jag tror nog att den blir det ;)

Det kommer mycket den här veckan bl.a :

  • Ny design
  • Video inlägg
  • Mode tips
  • Bästa frågestunden ever svarar på alla fråger som har komit in 2010 ( [email protected] )
  • JaZiii pratar om den hemliga resan hon ska göra i sommar.
  • Tokio Hotel konserten kommer upp i bloggen.(skriver lite vad jag tror kommer hända & hoppas på)


Xoxo


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej :)

Jag kikar bara in på din blogg, då får jag ryck och måste kommentera ocksåå Haha sån är jag!

Allt bra idag eller? :)

2010-01-11 @ 17:13:43
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0