victoria beckham

hej jag kom just hem från Pernilla då just när jag kom innan för dörren telefonen ringde jag svara snabbt,Ja hallå.
Det var min lärare från min gammla skola hon sa att en kvinna sökte mig.

Det första jag tänkte var vad vill hon mig? och vad har jag gjort?

Hon sa det är så här att den här kvinnan (tjejen)Tycker att du var otroligt lik victoria beckham och skulle vilja ha med dig i en musik video där du spelar victoria beckham jag var mycket chockad.
Jag sa em... ja visst du kan ge mitt nummer till henne.076-2******

Sen aa som alla lärare gör vad gör du nu för tiden.Aa sa jag det går bra blablabla.

Sen när jag precis la på så smsade kvinnan mig och sa kan du komma i morgon kl 3 jaa jag sa det kanske jag kan vi får se.
Hon sa dock att jag redan har samma stil som posh så ja det kanske är mig ni ser i framtiden som look a like hahah nej nej nu skoja jag bara..


Oj nu smsar hon igen, ( hon vill verkligen ha med mig )
jaa ni får ha det bra

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0