Veckans stora fråga.



Ska du åka någonstans i Sommar?

Nja inget vad jag vet nu kanske åker ner till tyskland ett tag men något
varmt land blir det nog inte som in kanske inte visste så är jag enormt flyg rädd kan inte
ens gå nära ett plan eller jo det kan jag men när jag är tex på arlanda så vill jag bara
där i från.
Jag vet dock inte varför det är så,Kanske för att jag har tittat på så många filmer
då plan bara dör. (hahah) nej men jag måste åka någon gång.
men det blir nog inte iår eller ja vem vet det kanske blir det.
men inget jag vet om.


Så frågans svar är : NEJ troligen inte.


Kommentarer
Postat av: [P]

Vad du är positiv! "så många filmer

då plan bara dör. "



Du kan ju testa de här nästa gång du är på ett plan då :p

1. du reser dig upp

2. Du skriker OH MY GOD!!! WE ALL GONA DIE!!

sen ler du och säger, Have a nice flight o sätter dig lugnt o fint :)

2010-02-22 @ 22:47:05
Postat av: maria

jag ska till rooooom :D sen inget annat bestämt än...:P

2010-02-22 @ 22:51:18
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0