Roliga hus.


jaa kan ni tänka er att bo här? vilket smalt hus o herre.Kan tänka mig att det är dyrt att bo där.


Woow coolt så skulle jag vilja bo men skulle aldrig våga för Jag skulle typ tro att jag skulle ramla in i vattnet varje gång jag var i mitten av huset.



ett hus som är på ett träd. Wooow coolt men skulle aldrig vilja bo där tänk hur många spindlar det finns där inne,


Woow coolt tänk att bo där.Jag skulle dock vara rädd att bo där.Skulle tänka hela iden tänk om husett går sönder och jag dör.
okey om jag skulle välja i vilken av dem jag skulle bo i så skulle det vara hus nr 2 den som är över vatten fast skulle dock bara bo längst kanterna inte i mitten av huset ^^

Kommentarer
Postat av: lollo

wooooooowohhooo snygggt

2010-02-19 @ 10:35:01
Postat av: Madde

Haha ja, det där smala huset lär man ju inte få plats med någonting i. Får man ens in en säng dä?

2010-02-19 @ 10:51:21
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Kia

Häftiga hus :D

2010-02-19 @ 13:11:22
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0