Killar JaZiii vill ha! ( här kommer dina svar )

1 : Som Ziggi lite rastafari man


2 : Som Bill Lite Emo


3 : Som Taylor mycket muskler & grrrr..


4 : Som Takamasa (miyavi) lite sexi japan style


5 : Som Chris,, cute
 
6 : Som mike grr

SÅ JA OM DU ÄR EN BLANDNING AV DEM HÖR AV DIG TILL MIG [email protected]
haha skämmt och sido

men jag vill typ ha någon blandning av alla dem.

vill att min KILLE ska: vara snäll en bra människa bry sig om andra inte bara sig själv och spela gitarr och inte vara rädd att vara sig själv.

Jag faller för : Ögon och händer, jaa mjuka finna händer som inte är smutsiga.Ögonen ska vara sexiga ha det där det.

Tatto/piercings : är typ ett måste ^^ nää nu skojar jag men love tattos och piercingar så jaa extra plus isf




Kommentarer
Postat av: CandyboY

synd, jag är inte nån av dem,,,im just Candyboi, an average guy,

2010-02-18 @ 20:40:06
URL: http://candyboii.blogg.se/
Postat av: jenny

men uuscha vilka killar ! :O bara Chris som va snygg ju !! ;) kramkram

2010-02-18 @ 22:04:16
URL: http://technoforlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0