Fuck dina Förlåt. Killar är så jobbiga

jaa är det bara jag som hatar ordet förlåt?
jag tycker dock att det är okej att säga förlåt men om det blir för ofta så blir man bara
arg på att höra det hela tiden,

Jag är den här tjejen som inte vill ha förlåt (okej tex om du tappar något på mig så går det bra)
men jag tycker inte om att man hela tiden säger förlåt.
Jag vill att man inser vad man gjort och bättrar sig.

Så snälla sluta säg förlåt jag orkar inte lyssna på dina förlåt till mig och att du säger jo jag fattar varför du är sur
men nej det gör du inte.

SÅ SLUTA SÄG FÖRLÅT TILL MIG OM DU INTE MENAR DET.


sry = so not me

Kommentarer
Postat av: M

Jadu, ordet förlt

2010-02-21 @ 21:44:27
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Augi - modeblogg

Vilken fin design du har! :D Har du gjort den själv? Kram Augi!

2010-02-21 @ 22:00:34
URL: http://augi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0