från er till mig samt från mig till dig ([email protected])

Såg du melodifestivalen?
- Helt ärligt så gick jag bara för be tv:en när de var melodifestivalen som var på jag är den som tittar på stora finalen.

Vad är en Bff night?
- Ja det är en sleep over asså jag & Endre kanske ser film,festar,dansar,shoppar.Det är lite olika saker dock men alltid så är de en kalinka dans.

När kommer en video blogg?
- ja du det kommer nog en i veckan.

Vad är veckans sång?
- Tik tok - Ke$ha ( den är typ okey men ändå inte )

Är du fortfarande singel?
- Japp det är jag.

Hej hur har din dag vart idag?
- Hej jo den har vart helt okey vaknade upp hos Endre med att hans katt brüno låg brevid mig och sa mjau..
nä men skämt och sido den har vart bra,

Vad tycker du om Bill kaulitz?
- Han ser ut att vara en bra människa och det som jag tycker är helt ok är att han säger vad han tycker och tänker,Och hans leende är så söt jag bara älskar han när han skrattar det så mysigt han gör mig glad.Och han må vara en av dom snällaste människorna jag någonsin träffat.

Vad tycker du om kissie?
- Ja vad kan man säga?Hon är lite crazy men ok lixom hon kanske är snäll det vet jag dock inte för det är inte precis att jag vill vara vän med henne. men i dont know.

Om du fick vara med i en musik video vilken skulle det då vara? och varför?
- hm.. vilken rolig fråga lite svår dock.Jag tror nog att jag skulle villja vara med i Tokio Hotel - Lass Uns Laufen den är så fin låt och videon är mysig.Fast om jag ska vara med där så skulle jag kunnat spela pianot heheh.

Vem skulle du vilja sat brevid dig just nu?
- Andres :(

Vad gör du nu förutom att svarar på denna frågan?
- Jag lyssnar på musik,Men ska gå och ta en cigg med min mor nu så snart ska jag svara på frågan under ditt mail.För den verkar skoj. :)

Om du var tvungen att vara en kändis för en dag vem skulle du då vara?
- i vanliga fall hade jag sagt mig själv men aa nu var det en kändis ( jag e dock känd :p ) .Så jag skulle nog ta. hm..? jessica alba om det var en tjej om jag skulle vara en kille så skulle jag lungt ta johnny depp.

vad har du alltid med dig vart du en går?
- Mobilen,Ipod,Sl-kort,lip balm (har samma lip balm som på bilden)


Har du hittat den rätta killen?
- Nej men har dock 2 killar som typ är super kära i mig,lite jobbigt men whatever.

Vad skulle du gjort om Tom Kaulitz skulle vilja ha sex med dig?
- vad kan man säga heh nej Tom jag ska ej ha sex med dig.Jag tycker gränsen går där.

jag har tittat på ett Youtube klip på dig när du är med Tokio Hotel varför skriver du inte om det i bloggen?
- ja nu blir det ju så att jag måste göra de för den här frågan kom upp.Nej men jag tycker det inte är något att skryta om det är många som har träffat dom och vissa kanske snackar om det hela livet men jag tänker bara det var skoj att träffa dem.Och jag vet dock att jag kommer göra det igen så därför orkar jag inte bry mig så mycket men kan dock säga att killarna är super trevliga och har stort hjärta speciellt Bill.

Du är tysk så vilka tyska gruper gillar du?
- Tokio Hotel,Samy deluxe,lafee,sido. Det finns mer gruper som jag gillar men jag lyssnar dock inte lika mycket på dem men dom här lyssnar jag på i bland.

hur ofta festar du? i månaden?
- det beror på men brukar inte vara så ofta kan ej svara på det men i den här månaden som är nu så har det vart 2 fester jag vart på.

Hej jag såg dig i stan i går tisdag.Du gick med en sjukt snygg kille som kallade dig honny be? vem är det?
- hehe hm.. aa honney bee? hehe det måste ha vart min vän özkan. ( ja han är singel )

Säg något som är likt dig som dom här bloggarna har Gaybloggen,kissie,foki!
- GB = båda gillar britney, Kissie = har en bög kompis , Foki = vi båda älskar asien :)


nu orkar jag ej svara på mer kanske gör det i morgon :)

men om det något ni undrar över behöver dock ej vara frågor det e bara maila mig [email protected]

Xoxo



Kommentarer
Postat av: trees

Oj två killar som e superkära i dig, de va inte dåligt:P

2010-02-07 @ 23:31:28
URL: http://mangofisk.se
Postat av: .

oh, vad heter killarna ?

2010-02-07 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0