frågor/svar del 1

Kan du skriva något,så man kan se din handstil?
- Javisst här kommer det, (skriver inte fint)


Varför börja du blogga?
- Mina kompisar sa att jag skulle det så ja varför inte sa jag.

Om du fick ta med dig fem personer till en öde ö vilka skulle det då vara?förutom din familj?
- Hm.. det var inte så svårt Bill kaulitz,Lma,Vanessa,Twin,Adrian.

Vem är LmA?
- Ja du det är en kille jag dejtar ;)

Vad hände med din Bff?
- Säger bara Hahah he is borta nu från mitt liv.(skämt och sido men vi har inte vän klicket längre så vi bröt den vänskapen helt)Men helt ärligt så kommer mina memorys med Endre finnas kvar han var en stor del i mitt liv men synd att vi inte bara orkar med varandra längre,kanske för vi var för mycket med varandra.Ja men har ingen lust att tänka på det för vill inte :'( så ja i miss him so what.Men gud sa att vi inte skulle vara med varandra så då vart det så att vi inte vart de.So what ever. (hade inte bara han som vän precis) har många andra ^^

Om du fick dejta Bill eller Tom kaulitz vem skulle du välja?och varför?
- Ja det kan jag inte svara så här,för jag känner dom inte dock så där.Men jag har haft tankar om Bill dock ^^
så ja om jag var tvungen skulle det vara Bill tror jag men kanske även Tom vem vet i do ^^

Yey me?
- haha ja det uttrycket använder jag då och då när jag gör bra i från mig ^^ eller vinner någor och så då blir det ett YEY ME ^^

Hur var ditt liv innan du börja blogga?
- hm.. i stort sätt samma men nu har det dock börjat komma fram mer folk på stan och frågat mig om det är jag som är JaZiii men annars är det nog samma sak skulle jag tro.

Har du förstorat tuttarna?
- Hahah herre gud nej nej det har jag verkligen inte.Dom är mina riktiga och det kommer dom var ett bra tag till va jag vet nu.

Hur känns det att du ska se Tokio Hotel om 2 veckor?
- ja nu är det bara en vecka kvar (gammal fråga) det känns bra hoppas bara att ingen av dem blir sjuk nu.För nu vill jag verkligen se dem live ;)

Vad kommer du ha för kläder på dig i sommar?
-
Tro det eller ej men klänningar/kjolar. heheh ^^

Tycker du själv att du har förändrats på dom senaste åren?
- nja på utsendet så visst dock lite hur jag är men inte så mycket.

Min syster gick i din klass och hon sa att du låter som Rihanna/mariah carey/Amy winehouse när du sjunger är de sant?
- hehe jag har dock hört att jag låter som amy winehouse i vissa låtar men det jag mest hört är att jag låter som Rihanna woow vet ej vad man ska säga om det oj M,c det var nytt :O

Om du fick åka vart du ville just nu vart skulle du åka?
- Japan Tokyo ;)

Hvor gammel er du knus fra Danmark
- oj oj nu fattar jag inget men gammel är gammal va? så jag svarar 17 snart 18 på den här ;) hoppas dock att det är rätt svar till den här frågan ;) (Danmark oj oj oj)

Hur blir nästa tattoering?
- ja du det blir nog en text på ryggen skulle jag tro.

Vad ska du göra i helgen?
-
Som det ser ut nu så ska jag träffa LMA i morgon sen på lördag kanske min kusin ett tag sen på kvällen spa night hos Vanessa (vanessa kommer dock gäst blogg snart i bloggen)

Har du msn?
- japp det har jag dock så har jag bara mina närmaste vänner där.


japp det här var del 1 ska äta lite nu så vi hörs någ me del 2 i kväll eller i morgon.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Heeeelt rättt, MSN ska bara de närmaste ha ;)

hihihi ......

gillar DU gatumusikanter tyck till om mitt inlägg!!! :)

PUUSS

2010-02-25 @ 21:43:13
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0