Dagens Lilla fråga


Hur börja du gilla Hello Kitty?

helt ärligt så kommer jag inte ihåg.Det ända jag kommer ihåg var att det var
för några år sedan när jag var inne på H&M då jag såg baby kläder på HK,jag vart helt till mig
och tänkte gud va söt,Jag vill också vara lite så jag kan ha HK saker.
Sen gick det några timmar och jag kom hem och kunde inte sluta tänka på HK så jag titta på olika sidor om HK
då jag bestämmde mig, nä jag skiter i om det är för små barn,Jag ska ha HK saker jag med.
Så det började med hår klämor sen vart det vidare till kläder,små saker,Smink boxar,Smink och mycket annat
så om man tittar på mitt rum så kanske man ser att jag gillar HK väldigt mycket.Men nu under
åren så har jag tagit bort lite mer och mer för vill inte ha ett barn rum.Men lite här och där
finns det HK saker i mitt rum.
Men skulle inte kunna tänka mig en dag i mitt rum utan att se HK min värld skulle gå under.


Kommentarer
Postat av: juliaofsweden

Hejj Sötis ♥

Söt blogg :)

Kika in på min blogg, jag har just en tävling :)

Veckans Blogg :) Delta i tävling och vinn en hemligt pris :D

Kram Länken : http://juliaofsweden.blogg.se/2010/february/mandag-d-1.html#comment

2010-02-23 @ 17:29:51
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0