Att vara sjuk nu innan jul,suger. Jag har ...

Att vara sjuk nu innan jul,suger. Jag har just räknat ut att jag har varit sjuk nu i 2 veckor och en dag. Asså 15 dagar. Jag orkar inte vara sjuk mer trodde aldrig att jag skulle säga det här men. Jag saknar skolan så himla mycket. Det är ju så att nu innan jul vill man vara med sina vänner i skolan som bara träffas i skolan ,det är så tråkigt att bara ligga i sängen hela dagarna och inte göra annat en sova lr se på tv okej det är två av mina favorit saker men ändå man orkar inte mer. Jag hostar så att jag mår illa sen när jag står upp så blir jag helt Snuri, sen finns det tusen saker mer jag kan klaga på men jag har ingen lust att skriva allt. Just nu ligger jag i sängen de är så tråkigt kan knappt prata så jag kan ju inte ringa någon samt måste jag självklart tänka på mina vänners sömn. Jag ska själv försöka sova nu. Så jag får väl säga godnatt här. (Varför jag inte Bloggat på länge är för att jag har gjort om i mitt rum innan jag vart sjuk och har inte hunnit fixat internet ännu) xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0