Sonicsphere 2010

Hej hej
vad kan mansäga om går dagen förutom att man träffa sjukt underbara människor.

Och att vädret kan dra åt helvetet regnet var för jävligt samt att det var lera över hela marken
jag hade lera upp till knäna WHY?

men men det var många som drog hem för det börja regna men inte jag nej jag va kvar jag kom ditt
för att de MAIDEN så ja nu har man sätt dem AWESOME.
Ja under när regnet kom så hade man lite tur iaf stälde mig inne vid toaleterna men en kille jag
träffa.Som tur va han smart iaf HARRIS va hans namn har ja för mig så tack  att du
själpt mig.

men men nu är jag så jävla trött så ja jag får skriva mer sen.

Här e iaf en video jag hitta på you2be

Som tur var jag längst fram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0