Senaste nytt på bloggen!

Hej det här har hänt.

* Dino fyllde 21 igår så jag va hos han och festa vart så att man sov där han bor åt helvete.
träffa mysigt folk.

* Idag när jag kom hem från Dino (efter den långa resan) så smsa Wille och fråga om vi skulle hitta
på något,Och själv klart gjorde vi det vi hade film kväll hos mig såg lite olika filmer(skuma som fan) iaf.

* I morgon ska jag ha träff med klass 2 asså när jag gick i 2an vi ska typ träffas får se hur det blir.
Sen är det the voice med men nja inga bra stars som kommer men men .


Roligt :

Idag när jag vänta på bussen utan för Dino så ringde min mobil jag kände inte igen nr:et
men jag svara ändå.Då hörde jag hej det är Tina det första jag
tänkte var vem fan är Tina? men sen hörde jag att det var Krina (min lärare) Hon ville bara säga till mig att jag
börjar den 19:de kl 13:00 (skönt va?) men aa på tiden om man säger så. Inte datumet.

Skolan börjar snart och jag är så positiv som möjligt skönt att gå tbx till skolan :)
ja om man ser på mina vänner så är dom så negativa men inte jag.



Nu ska jag ta en cigg o sedan ta det lungt kanske sova? sov inte så mycket inatt sov ju hos Dino
och festen höll på till 06:00 om jag har rätt sen självklart skulle jag o din se en film så aa inte precis en bra sömn i går så hoppas på en bra i kväll



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0