Fest i 4 dagar

hej hej
ja nu är man 18 det var på tiden ;)

ja vad kan man säga förutom att man är skit bakis idag.Ja så blir det
om man festar i 4 dagar i rad... Men ja man blir bara 18 en gång.

jag va på La isla i lördags en minut över 12,skön kväll våran dans var bäst eller hur Moa???

men igår så var jag här med Özkan,Moa,Simona,Vanessa vi festa lite sen drog Simona då var de bara vi andra
kvar och när spriten var slut ville vi ta en cider så vi gick till en pub nära mig och tog en cider eller ja dom andra öl men jag köpte en fanta till Vanessa sen efter det så ja gick jag hem och ja fan vad full jag var.

Men men ja idag får man ta smälen att man e bakis som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0