Vad ska DU göra efter gymnasiet?

ja vad ska man göra efter gymnasiet?
jag har börja tänka på det jätte mycket nu speciellt nyss när jag var på balkongen och tog en cigg.

Ska jag plugga vidare eller ska jag vara hemma eller ska jag jobba? okej jobb kommer man nog inte
få om man inte får sommar jobb så tror jag dock inte man får fast jobb.
Eller ja kanske donken men ush inte ens jag skulle vilja jobba där så det stryker vi nu.

Men nu går jag i cafe och kök och jag trivs där som bara den.
Men vill jag jobba med det efter gymnasiet?

Både bu och bä till det.Min stora dröm är att bli sångerska eller designer men tror dock inte jag
kommer komma någon stans av det.Jag älskar musik jag älskar att designa kläder väskor med mera.
Men kommer jag kunna leva på det?...NEJ skulle inte tro det, om inte jag pluggar vidare till något av det.
Har funderat på design även om jag vill hålla på med musik.Men jag kan inte noter så väl så det blir inte de jag kommer att jobba med för modligen.
Så design kanske skulle vara något för mig.

Men ändå har jag en stor kärlek för cafe och kök älskar att laga matt och göra bullar och mer men ja vad ska man göra efter gymnasiet?

Och en egen tidning som jag drömt om länge kommer NEVER EVER hända.
så ja vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0