Top model

jag har inte skrivit idag så OJ för det.
men men jag har tittat på Tokio Hotel Dvd:er live så klart.skönt har det vart.
har bara legat i sängen och sätt på DVD:ER och nu sitter jag här vid datan.

Hela helgen:
har jag bara vart hemma sätt filmer bakat med mamma dansat och ja tagit det lungt det är så mycket med skolan nu som måste bli klart det blir ju snart lov som ni vet.
Så jag måste bli klar med allt.,

Kedjebo:
Blir inte av iaf vi skulle åkt med klassen vi var många som
såg fram emot det men inte tillräkligt många nog så ja ingen kedjebo för våran klass men
vi ska göra andra saker som fångarna på fortet eller vad det nu heter och go cart har vi snackat om
men men vi får se vad vi ska göra.

Just nu:
Är Tv:en på top model nja kan säga tjejerna är ugly och då menar jag ugly lixom hur får dom
var med dom är inte söta långa eller något ush på dem lixom så jag orkar inte se men min syster ser på det iaf så jag sitter med hörlurar och lyssnar på Linkin Park :

Och nu ska jag sitta vid datan lite och förmodligen sova har ont i huvudet får se om man går till skolan i morgon förmodligen gör jag det för jag är så jäv*a grym ^^ haha nej nej men om jag mår dåligt stanar jag hemma om jag mår bra så går jag till skolan för måste göra lite matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0