KOM NYSS HEM OCH PRATAR MED DINO.

jaa ni jag kom just hem från Simon och nu snackar man med Dino om allt möjligt.
så jag vad kan man mer säga för utom GLAD PÅSK.


något speciellt för i morgon? :
nej inte precis bara vara hemma med familjen och äta mat, men som mamma säger så blir det inte precis påsk mat för mig (är vegitarian) men men Påsk ägg får man ^^ nu tänker du hur vet du det?
joo för det såg jag att mamma köpte ^^

men jag vill önska er en glad påsk och ja en trevlig kväll xoxo

ps Dino har gjort en blogg ^^
jag smitar av mig men men ja everybody wants to be like me ^^

(vet dock inte vad han heter men när jag vet så säger jag de)
hahah va dum jag är kan fråga han nu lixom snackar me han i telfon nu men orkar ej hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0